Reklamacje i zwroty

1.Reklamacje

Jako sprzedawca przyjmujemy reklamacje dotyczące jakości sprzedawanych przez nas towarów. W przypadku występowania jakichkolwiek wątpliwości lub braku zadowolenia z jakości zakupionych produktów prosimy wysłanie reklamacji na adres mailowy:
Karlostradingusa@gmail.com

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
-imię i nazwisko, adres oraz adres email klienta
-datę zakupu wraz z numerem zamówienia
-przedmiot reklamacji
-okoliczności uzasadniające reklamację, wraz z materiałem zdjęciowym

Uszkodzenia powstałe podczas transportu należy zgłosić przewoźnikowi podczas odbierania przesyłki oraz udokumentować stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku  reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.

Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia za pośrednictwem wiadomości email. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep wymieni  reklamowany Towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

2.Zwroty

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na adres mailowy sprzedawcy, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem  nieprzekraczalnym i liczy się od dnia otrzymania zamówionego towaru. Zwrot powinien  nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu poinformowania  sprzedawcy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sklepu, koszt zwrotu pokrywa  Kupujący. W terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwracamy konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, Ze zwrotem
środków możemy wstrzymać się do momentu otrzymania od Klienta produktu lub dowodu  jego odesłania.

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że produkty posiadają  oryginalne opakowanie, są kompletne i nie są rozpieczętowane, paczka jest prawidłowo  zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi a do zwrotu dołączony jest dowód zakupu.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
● umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

● umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze  względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Adres do reklamacji i zwrotów: